Όσον αφορά τα επεισόδια αυτών των ημερών...


Δεν ξέρω αν αυτά που έχω να πω πρέπει να χαρακτηριστούν ακραία, αλλά θεωρώ ότι εν μέρει και όχι απόλυτα καλά κάνουν επεισόδια και συγκρούσεις...

Είμαι της άποψης ότι αν τα επεισόδια ήταν οργανωμένα και αυτοί που τα έκαναν είχαν κάποιο από πίσω τους να τους καθοδηγεί (και όχι να κάνουν ότι κάνουν χωρίς όμως να ξέρουν το γιατί και απλώς... να αντιδρούν μέσω αυτού του τρόπου) και αν στόχος τους ήταν οι τράπεζες, οι πολυεθνικές, οι δημόσιες υπηρεσίες, τα υπουργεία, το Μαξίμου κλπ και σε καμία περίπτωση τα αυτοκίνητα και τα καταστήματα του απλού κοσμάκη που πραγματικά ζορίζεται για να τα βγάλει πέρα (ναι... κάποιοι φρόντισαν γι' αυτό) θα ήμουν κάθετα υπέρ... Αλλά αυτό δυστυχώς δεν συμβαίνει με αποτέλεσμα τα επεισόδια να έχουν και αρνητικές συνέπειες που ακούν στο όνομα... Συντηρητικοποίηση του κόσμου... Ο κόσμος φοβάται βλέποντας το χάος που υπάρχει και δεν μπορεί να ταυτιστεί σε καμία περίπτωση με αυτά τα γεγονότα... Ακόμα και σήμερα που θα έπρεπε να υπάρχει καθολική συμμετοχή στην απεργεία αυτό δεν έγινε... στο σχολείο μου τουλάχιστον, γιατί για αυτό μπορώ να έχω εικόνα.. Άτομα που κατεξοχήν απεργούσαν δεν το έκαναν αυτή τη φορά και πιστεύω ότι είναι απότελεσμα της μη οργανωμένης κοινητοποίησης...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κυβισμός

Αφηρημένος Εξπρεσιονισμός και Γεωμετρική αφαίρεση

Φουτουρισμός