Μέσα στο όνειρο συνέβησαν όλα τούτα

Ήμαστε λέει, μέσα στο όνειρο συνέβησαν όλα τούτα,
και τρέχαμε στα στενά σοκάκια της Παλιάς πόλης,
προσπαθώντας να δραπετεύσουμε
είτε από πράγματα υπαρκτά, με σάρκα
είτε από άλλα, άυλα και αόρατα επομένως...

Οι σιγαστήρες των όπλων τους εκτελούσαν
το έγκλημα χωρίς να δημιουργούν
υποψίες..
Έβλεπα φίλους και συναγωνιστές
να πέφτουν νεκροί
Δίπλα μου...

Μα για κάποιο περίεργο λόγο
παρέμενα όρθια...
Ερχόμουν πρόσωπο με πρόσωπο
με τις παγωμένες εκφράσεις τους
και δεν πέθαινα...

Περνούσαν από δίπλα μου εκείνοι,
το μακελειό το ίδιο..
Εγώ μόνο απώλειες...
αγκαλιά βρισκόμουν με την ακατανόητη επιβίωση μου
και το ανεξήγητο της ύπαρξης μου...

Κι ενώ απορούσα
βρέθηκα με πυρωμένο μέτωπο
και παγωμένα χέρια που αποδείκνυαν
τον πυρετο του σώματος
την αλλοφροσύνη της ψυχής...το
ξύπνημα του πνεύματος...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κυβισμός

Αφηρημένος Εξπρεσιονισμός και Γεωμετρική αφαίρεση

Φουτουρισμός