Τρικυμισμένη φωνή

Η απορία μου γεννήθηκε μέσα στο μπέρδεμα των στιγμών!
Το σύμπλεγμα των ερωτήσεων ...ανυπόφορα ερωτικό!

Όσο γήινο ήταν το παιχνιδιάρικο προσωποποιημένο όνειρο, άλλο τόσο

γήινη και η κυνικότητα των λέξεων...

Μια κυνικότητα που αρνήθηκε να μ'αγγίξει και να με πληγώσει...

Κι αυτός... ανεβαίνοντας στο βάραθρο... ή τάχα μπαίνοντας στο στρόβιλο

που ανεπιστρεπτί μας έπλεξε...γίνεται τώρα ο πρωτοφτασμένος του μυαλού μου

και μια γιορτή πρωτονιωσμένων ήχων έχει οδηγηθεί μέσα στο μπλε

του καλοκαιρινού μου προσώπου...

Κι οι μυρωδιές της ζωής μου... είναι τ' αρώματα εκείνων που βγήκαν μόλις- έξω

στο βοριά της εναλλακτικής μου γεννέτηρας!

Τρικυμισμένη φωνή γεμάτη σθένος, μελοποιεί τις πιο απόκρυφες των επιθυμιών μου,

δημιουργώντας τη μελωδία του ρόλου εκείνου που έπαιξαν κάποιοι ερωτευμένοι

κάτω από το φως του γυμνού- χωρίς ντροπή- φεγγαριού...

Κι ύστερα χορεύοντας ξάπλωσαν μεθυσμένοι κι αποκοιμήθηκαν θυμούμενοι

τον κύκλο της ζωής τους...


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κυβισμός

Αφηρημένος Εξπρεσιονισμός και Γεωμετρική αφαίρεση

Φουτουρισμός